((((((((( القرصان )))))))))
عزيز الزائر انتا لست مسجل يتوجب عليك التسجيل بالضغط علي زر تسجيل ادناه او اذا كنت قد قمت بالتسجيل من قبل عليك بالضغط علي زر دخول
ادارة المنتدي / محمد عبد الشافي
عزيز الزائر انتا لست مسجل يتوجب عليك التسجيل بالضغط علي زر تسجيل ادناه او اذا كنت قد قمت بالتسجيل من قبل عليك بالضغط علي زر دخول
ادارة المنتدي / محمد عبد الشافي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

والله يا جماعه دى نكت هتعجبكم

كاتب الموضوعرسالة
احمد مرسى
مشرف
مشرف

والله يا جماعه دى نكت هتعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: والله يا جماعه دى نكت هتعجبكم   والله يا جماعه دى نكت هتعجبكم I_icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 1:10 pm

واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالتله و انا بحب محمود جدا جدا قلها بس فيتراك ديه مربه قالتله و محمود ده عسل ... عسل

واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر حب يشتغل, إشتغل بياع فجل وجرجيرطول النهار واقف فى السوق ولابس طربوش وبينادي: فجل يا حوش .. جرجير يا كلاب

اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و لا الحد قاله الاتنين قال ماشاء الله هما بقو سوا

واحد دلوعة اوي ابوه جبله شريط اسلامي عشان ينصلح حاله تاني يوم الاب رجع البيت لقى ابنه متحجب

واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون

واحد كهربائى..ابنه سخن ركبله ترانس

كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوز فراح واتقدم لواحده, فبيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

والله يا جماعه دى نكت هتعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (((( يلا يا جماعه مين هيضع نكت احسن من نكتى ))))
» رجل اوشك على الانتحار