((((((((( القرصان )))))))))
عزيز الزائر انتا لست مسجل يتوجب عليك التسجيل بالضغط علي زر تسجيل ادناه او اذا كنت قد قمت بالتسجيل من قبل عليك بالضغط علي زر دخول
ادارة المنتدي / محمد عبد الشافي
عزيز الزائر انتا لست مسجل يتوجب عليك التسجيل بالضغط علي زر تسجيل ادناه او اذا كنت قد قمت بالتسجيل من قبل عليك بالضغط علي زر دخول
ادارة المنتدي / محمد عبد الشافي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

(((( دى نكت علشان ده قسم النكت ))))

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد مرسى
مشرف
مشرف

(((( دى نكت علشان ده قسم النكت )))) Empty
مُساهمةموضوع: (((( دى نكت علشان ده قسم النكت ))))   (((( دى نكت علشان ده قسم النكت )))) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 4:33 pm

واحد صعيدى دخل مستشفى المجانين لقى الناس كلها بتجري وتتنطت وتقول فيشاااااااااااا ر فلقى واحد قاعد فى جنب فقال اكيد الراجل ده عاقل اما اروح اقعد معاه فساله انت قاعد كده ليه قاله الراجل سبنى اصل انا لازق فى قعر الحله
Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها
مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم
واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي
Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه
lol! lol! lol! lol! lol! lol!
ضحكة النرجس
عضو فعال
عضو فعال
ضحكة النرجس

مُساهمةموضوع: رد: (((( دى نكت علشان ده قسم النكت ))))   (((( دى نكت علشان ده قسم النكت )))) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 9:51 am

حلوه بس هي نكت قديمه شويه وانا كنت عارفاها ننتظر منك النكت الجديده
بس على العموم هضحك مجامله
Laughing Laughing Laughing Laughing
احمد مرسى
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: (((( دى نكت علشان ده قسم النكت ))))   (((( دى نكت علشان ده قسم النكت )))) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 11:06 pm

ههههههههههههههههههه لا لا دى نكت حلووووووووووووووووووووووه ودى مش مجاملة ولا حاجه هههههههههههه تسلم احمد

(((( دى نكت علشان ده قسم النكت ))))
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (((( نكت احسن من النكت بتاعتهم ))))
» (((( يا مشرفين يا اعضاء دى نكت قديمه ولا جديده بس ده قسم النكت ))))